Thursday, February 10, 2011

V Lochu / V Lochu (In Prison)

Dneska ráno jsem dostala chut´ na pivo. Přísahám, že nejsem alkoholik, ale myslim si, že jedno (nebo dvě) neuškodí nikomu. Tak jsem rychle snědla včerejší těstoviny - a tímhle znechutim puritány a lidi kteří nemají rádi jídlo - a oblékla jsem se. Sice slunce, ale už začala být zima na rozdíl od posledních pár dnů, tak jsem se rozhodla pro vintage sukni od Calvin Klein, punčošky od Tezenis za 200 kč, Miu Miu kozačky, které nosim už asi 3 roky. Nemůžu se jich zbavit a taky chci, aby vypadaly jako že jsou starý. A pak z Boutique Victoria jsem si nedávno koupila tričko s dlouhým rukávem od Ralph Lauren Sport za 1690 kč a nad to Rolling Stones tričko s kamínkama za 1060 kč. Někde jsem vyhrábla vestičku, kterou mám asi od 15, jako menší detail, a samozřejmě kabát, ale to jsem ukradla mamce, tak radši nebudu psát, kterou značku kdyby to náhodou četla. A nakonec moji oblíbenci. Ray Ban - Clubmaster za 5000 kc. Nejsem jediná, která je má, ale jsou Absolut cool. 


This morning I got a taste for beer. I swear I am not an alcoholic but I think a beer (or two) isn't bad for anyone. So I quickly ate last nights pasta - and with this I disgust the puritans and food haters - and got dressed. Sure there was sun, but lately it got cold so I decided to wear a vintage Calvin Klein skirt, tights from Tezenis for 200 kc, Miu Miu boots, which I have been wearing for 3 years. I can't get rid of them and plus I want them to look old. Then from Boutique Victoria a long sleeved Ralph Lauren Sport top for 1690 kc and then on top of that a crystallized Rolling Stones top for 1060 kc. I discovered a teeny vest that I've had since I was 15 and popped it on for a bit of detail and of course a coat which I stole from my mom, so I won't write which name brand just in case she reads this post. For the finale, my favorite piece. Ray Ban Clubmasters for 5000 kc. I am not the only one who has them but they are Absolut cool. 


























Byla jsem připravena jít do Lochu!


I was ready to go to Prison (V Lochu)!





No comments:

Post a Comment