Thursday, February 10, 2011

Sladké Detaily / Sweetest Detail

Včera to bylo pivo k snídani, dneska to bylo cappuccino a jogurtovo-malinový dort v Erhartové Cukrárně v Letný. Byla to moje první destinace dneska než jsem šla do školy, protože jsem potřebovala nějaký doping. Byla to výborná snídaně za 60 kč a hodila se mi k náladě, podle které jsem se oblékla. 


Yesterday I had beer for breakfast, today I decided for a cappuccino and a strawberry-jogurt cake at Erharts´Sweetshop in Letná. It was my first destination before school since I needed some doping. It was a wonderful breakfast for 60 kč and went well with the my mood to which I even dressed.


Jogurt-Rasberry cake (35 kc)

Náramky z H&M (230 kč)
Bracelets from H&M (230 kc)


























Interiér mě připomíná cukrárny za První republiky a je to roztomilá změna třeba od Cafe Cafe, ale už se těším zpátky do společnosti, kde není moc důchodců a depresivních lidí.


The interier reminds me of a sweetshop or cafe from the era of the First Czechoslovak Republic and also it was a nice change from Cafe Cafe but I am already excited to go back to a society not filled with retirees and depressing people.


No comments:

Post a Comment