Thursday, May 19, 2011

Diesel - Fuel For Life


Vždycky se mi líbil Diesel a byla jsem ráda, že jsem taky dostala pozvánku na prezentační party pro parfém Fuel For Life Denim. Dress Code: Denim. Co na sebe, co na sebe... Nerada nosim džíny pokud to není do školy nebo na houby, tak jsem hledala jiný způsob. Tak místo džín, jsem si vzala svoje denimové kraťasy od H&M a jeans top k tomu, který jsem si koupila na Sicílii minulý rok. Zapáskovala (nevim pokud to slovo existuje v češtině, ale teď jo) jsem to páskem od mladšího bratra, a kožená kabelka, kterou jsem (zase) ukradla babičce. Namalovala jsem si obličej, nazula si Baby Phats a byla připravena jít!

I always like Diesel and was happy when I received an invitation to got to the presentation of the perfume Fuel For Life Denim. Dress Code : Denim. What to wear, what to wear... I hate wearing jeans unless it's to school or hunting for mushrooms, so I had to search another way around. So instead of wearing jeans, I wore denim shorts from H&M and a jeans top I got in Sicily last year. I belted it with my little brothers studded belt and a leather purse carried as a clutch (whose handles I accidently broke off) stolen from my grandmothers closet. Made up my face, put on my Baby Phats and was ready to go!




Denim + Blue Alcohol = Diesel Welcome Drink


Hmmm .. chtěla jsem vám ukázat triko, který se mi líbil, ale nják jsem to omylem odsekla. Každopádně se něj běžte podívat. Ani tolik nestojí!

Hmm .. I wanted to show you guys a top I liked but I accidently cropped it off. Anyways, go there to see it. It didn't even cost that much!


Fuel For Life in Pařížská


Pán nechtěl být focen, ale poprosila jsem ho abych mohla vyfotit jeho super tríčko!

The guy didn't want his picure taken, so I asked if i could at least take a pic of his great shirt!


Liběji se vám slečny vlasy? Mě rozhodně ano!

Do you like her hair? I certainly do!


Já a můj bezhlavý, opalený přitel v pozadí.

Me and my tanned, headless boyfriend in the background.


Honza (stylista) měl awesome outfit. Zapomněla jsem se ho zeptat kde koupil legíny...

Honza (stylist) had an awesome outfit. I forgot to ask him, where he bought the leggings ...


Japanese art vs. Steel


Poznáte, že jsem utrhla ucho (handle) od kabelky? :o

Can you tell I broke the strap? :o

denim top ~ Alcott
orange nail polish ~ NYC (Rossman)
purse ~ vintage
bangles ~ H&M
shorts ~ H&M
belt ~ stolen from my brother
booties ~ Baby Phat
peace earrings ~ Boutique Victoria


4 comments:

  1. Fááákt moc pěknej blog :) Jinak Ti hrozně závidim tu pozvánku, šel bych taky... Co jsem koukal na ty Honzovy legíny, tipnul bych to na Tiger of Sweden nebo AMcqueena:
    http://www.fashionfuss.com/wp-content/uploads/2009/04/alexander-mcqueen-diamond-print-leggings.jpg

    Kdyby byla nálada:
    www.justanotherfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. @czech foreigner & ZuzankitaK: diky holky ;)
    @JF: taky moc dekuji a ano jsou to Alexander McQueen ;)

    ReplyDelete