Wednesday, May 11, 2011

Učení Zabijií / Studying Kills

Ufff ... Omlouvám se, že jsem tu "dlouho" nebyla, ale to študování zabírá příliš času. Moc mě to nebaví a to jsem teprve začala. Minule jsem se málem zbláznila z mid-term zkoušek, ale tentokrát to beru easy, a to tak, že ležim na sluníčku s PC, mobilem, učebnicí, která se někde povaluje na zemi a něco k pití. Nelépe mojito. Mám snad být někde zavřena v pokoji? Eh .. to opravdu nejde ..

*Sigh* ... I am so sorry that I haven't been here for a while but the studying has just taken up too much of my time. I'm not too into it and I've just started. Last time I almost went crazy because of mid-terms but this time I'm taking it easy by laying in the sun with a PC, cell, text book (which is laying somewhere on the ground) & a drink in my hand. The best would be a mojito. Do you really think I should be closed up in a room? Eh .. not happening ..


Co jsem říkala? Telefon, sluníčko a drink. A léto může začít!

What did I say? Cell, sun & a drink. Summer can begin!


Bla bla bla


Co má 21-letá holka dělat? 

Whats a 21 year old supposed to do?


Být hodná, učit se a chovat se jako by to byla nejlepší věc co jí potkalo

Be good, study and pretend like it is the best thing that happened to her


I kdyby ji to učení zabilo

Even if studying kills her


R.I.P. a poslechněte si moji nejoblíbenější letní písničku

R.I.P. & listen to my favorite summer song


Která je vaše nejoblíbenější písnička na léto?

Which song is your favorite for the summer?

bikini ~ Guess
earrings ~ Guess
bracelets ~ H & M
flip-flops ~ Guess
sunglasses ~ Kenneth Cole
text book ~ European History

1 comment:

  1. skvelé fotky!! :D

    ja by som sa tiež rada poopaľovala ;)

    a pesnička?? neviem, no v poslednej dobe mám rada reginu spektor

    ReplyDelete