Thursday, April 7, 2011

Tropické Jaro / Tropic Spring

Bylo naprosto krásné počasí a měla jsem naprosto krásný den v Praze! Zastavila jsem se v Cafe~Cafe, na vynikající oříškový dort, který jsem musela pak rozchodit, protože to byla cukrová bomba. Pařížská rozkvétala a byla plná lidí a krásně předražených obchodů. Nejkrásnější výzdobu, ale měl Hugo Boss, která byla vyzdobena plumeria, kterou jsem si musela vyfotit. Opak cen, které jsou v Pařížské, jsem měla na sobě. Neonový pásek za 10 centů, který mi koupil táta na tržišti. Hodil se mi k nehtům ;)

It was absolutely gorgeous weather & I had an absolutely gorgeous day in Prague! I stopped by at Cafe~Cafe for an excellent nut cake, which I had to then walk off because it was such a sugar bomb. Paříská street was in full bloom & full of people & beautiful overpriced stores. The best window decor I just had to take a picture of was at Hugo Boss, filled with plumerias'. Contrary to the prices of items in the stores of Paříská, I had a cool, neon belt my dad got me at a garage sale. It matched my nails ;)


Lak je z nové kolekce WHOOM! BOOM! od Essence (03 You've Got The Art)

Nail polish is from Essences new collection WHOOM! BOOM!  (03 You've Got The Art)


Cafe~Cafe 


Musela jsem odpracovat ten dort!

I had to work off that cake!


Ten vítr mě skoro odfouk dneska!

The wind almost blew me away!


Ja se stebou poperu o ty Prada brýle!

I will Kung Fu fight you over those Prada glasses!


Jednou...

One day...



Někdy stačí jenom ukázat záda místo výstřihu a je to sexy, ale vepředu to bylo hodně!

Sometimes it's enough to show your back instead of a decolt, but there was a lot on the front!




Mmm .... Jaro, léto nebo pojedem do tropů?!

Mmm .... Spring, summer or shall we go to the tropics?!

Miss Sixty criss cross top
Vintage silk pants
BCBG orange leather purse
Just Cavalli bug glasses
Essence nail polish 
10 cent belt
MRKT sandal pumps
C&A earrings
plastic bracelet stolen (from my Grandma ;))

4 comments: