Monday, January 2, 2012

Year 2012 - The Year We Die

Tak podle Mayskeho kalendare mame umrit za zhruba 359 dni. Jeste lepsi duvod proc tenhle rok pouzit jako party year. Nez, ale pujdem kupredu, tak co se vam libilo na roce 2011? Ja jsem docela late a nekdy nestiham se skulturnit, protoze me zdrzuje misogyn Freud a sionista Herzl.
Ale co jsem videla za filmy minuly rok, ktere me nadchly?
  • Fear and Loathing in Las Vegas - Hunter S. Thomspon byl velice chytry mescaline milovnik, a Johnny Depp je opravdu vynikajici herec
  • A Single Man - ach Tom Ford ... no a i kdyz modely se mi nelibeji tak Jon Kortajarena je delicioso 
  • Iron Man 2 - Robert Downey Jr. je rozkosny, malicky herec, ktery ma rad sve platformy zakryte vzdy zvonacema
  • 2 Days in Paris - Julie Delpy je sikovna a myslim si, ze Adam Goldberg tam hraje sebe
  • Under the Tuscan Sun - film pro babyboomers, ale krajina je krasna
Jinak jsem nebyla v kine. Mozna na Hangover 2, ktery bych mela pridat do seznamu. Zubar nikdy nezklame

Music. Hm.. Zrovna kdyz pisu tak posloucham London Philharmonic Orchestra pro Victoria's Secret. Oh lalalaa. Ale jinak si myslim, ze letos
Awolnation - Sail (video); Kill Your Heros (video)
Lana Del Ray - Born To Die (video)

Samozrejmne, jich je vic, ale na to mate Google abyste zjistili co jeste bylo uber cool, ja.

Kdyz jsme u nemciny, tak jsem byla v Berline. Neblogovala jsem o tom, protoze jsem byla bud v klubech nebo jsem se snazila dohnat spanek, coz mi neslo a v nedeli jsem byla rada, ze jsem dojela domu.

Z mody co mi nadchlo ... jsem lina vybrat fotky a udelat copy paste, ale kdybych si musela vybrat tak Gucci Fall 2011 (slideshow), Dsquared2 Fall 2011 (slideshow) a i kdyz Peter Dundas se moc nedrzi toho s cim zacal Pucci, tak i presto mel krasnou kolekci - prvnich 16 fotek (slideshow). Vsechno jsou podzimni kolekce, protoze uz si nepamatuju co bylo na jare.

Pro pany zase (ja to tolik nesleduju) se mi opravdu libila kolekce od Roberto Cavalli, ktery spolupracoval se synem Danielle Cavalli na kolekci Spring Summer 2012 (2012?) video zde. Neni to pro kazdeho to ne, ale 70's rock n' roll. Myslim si, ze nekdo jako Jimi Hendrix by to obnosil. Ale ten uz je 30 let mrtvy, tak to je jedno.

Dalsi modu jste si urcite sami vyhledali. Trochu clean up pro rok 2012. Trochu shiny.


Och! Damicka!


Bling Bling. Let's be kitsch!


bebe shoes


bambulata misto poupata


Ziju jednoduse. Pouzivam jen jednu kabelku pro jeden outfit!

I do live simply. I only use one purse per outfit!

No comments:

Post a Comment